Urząd Miejski zaprasza do aplikowania na stanowisko Strażnika Miejskiego. Strażnikiem Miejskim może zostać niemal każda zdrowa osoba. Czy jesteś gotowy bronić porządku i prawa w swoim mieście? Poniżej wymagania jakie należy spełnić.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wiek – ukończone 21 lat życia,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) wykształcenie co najmniej średnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
g) niekaralność (art. 24, pkt. 7 ustawy o strażach gminnych),
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) działalność społeczna,
b) znajomość technik samoobrony,
c) inne kursy i szkolenia przydatne na stanowisku funkcjonariusza straży miejskiej,
d) obsługa komputera w środowisku Windows,
e) prawo jazdy kat. B,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zakresu działania aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie ochrony ładu i porządku publicznego wynikających z ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997 r., oraz z innych aktów wykonawczych w tym aktów prawa miejscowego.
Dokumenty należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: „KONKURS na aplikanta Straży Miejskiej w Ostródzie” w terminie do dnia 10.01.2019 r. do godziny 15.30 włącznie (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres:
URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE
ul. ADAMA MICKIEWICZA 24
14-100 OSTRÓDA
lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pok. 119. Koperty zostaną otwarte przez Komisję w dniu 11.01.2019 roku)