OSTRÓDZKI R-GOL NOMINOWANY W KONKURSIE E-COMMERCE AWARDS

Izba Gospodarki Elektronicznej – organizator IV edycji Konkursu „e-Commerce Polska awards” oraz I edycji Konkursu „Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej” ogłosiła listę nominowanych.  W tym roku wśród nominowanych znalazła się ostródzka firma R-Gol.

Nominowano ją wśród średnich i dużych sklepów w dwóch kategoriach: Pomysł promocyjny roku oraz najlepsza obsługa klienta. W tej pierwszej kategorii za rywali ma: ANSWEAR.com, Frisco.pl, mkfresh.pl. Wśród sklepów z najlepszą obsługą klienta rywalizuje z Deezee.pl i eobuwie.pl S.A.,

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali, która obędzie się 17 listopada w Hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Jury Konkursu „e-Commerce Polska awards 2016” obradowało nad blisko 150 zgłoszeniami w 11 kategoriach. Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, a tegoroczna edycja również do banków oraz instytucji ubezpieczeniowych. Konkurs  z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem, a jego formuła otwiera się na nowe kategorie w odpowiedzi na dynamicznie postępującą digitalizację gospodarki.

Prezentujemy nominowanych w kolejności alfabetycznej.

Kategorie z zakresu brandingu:

Kategoria: Design roku
Nominowani w grupie małe sklepy: delCane.pl, Ready4S.com, Saltandpepper.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: bdsklep.pl, EmpikFoto.pl, Księgarnia PWN, WKruk.pl

Kategoria: Innowacja roku
Nominowani w grupie małe sklepy: eventi.pl, PasujeMi.pl, Sklep-karnisze.net
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com, decathlon.pl, Frisco.pl, Sephora.pl, TIM.pl

Kategoria: Mobilny design roku
Nominowani w grupie małe sklepy: Balladine.com, BRILU.pl, Eventi.pl, Ready4S.com,
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl, Cyfrowe.pl, Itaka.pl, Recman.pl

Kategoria: Pomysł promocyjny roku
Nominowani w grupie małe sklepy: fishskateboards.com, MeskieGacie.pl, RadosnaKuchnia.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com, Frisco.pl, mkfresh.pl, r-gol.com,

Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Nominowani w grupie małe sklepy: 4Gift.pl, Bamadoo.pl-Sklep dla Mamy i dziecka
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl, decathlon.pl, Mamissima.pl, Sephora.pl, W.Kruk.pl

Kategorie z zakresu sprzedaży:

Kategoria: m-Commerce
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl, Conrad.pl, FLY.pl

Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: decathlon.pl, Kratki.com, Touspolska.pl

Kategoria: Przełamanie nieufności
Nominowani w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl, bus4us.eu, MyBra.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com, Frisco.pl, Itaka.pl

Kategoria: Strona roku
Nominowani w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl, Saltandpepper.pl, ViaDellaSpiga.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: EmpikFoto.pl, eobuwie.pl, mkfresh.pl

Kategoria: Najlepsza obsługa klienta
Nominowani w grupie małe sklepy: Balladine.com, Bamadoo.pl, MeskieGacie.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Deezee.pl, eobuwie.pl S.A., r-gol.com,

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank
Nominowani: Alior Bank S.A., Bank Pekao S.A., Idea Bank, mBank S.A., PKO Bank Polski

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel
Nominowani: Aviva, AXA Multitravel, Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

Żródło: ecomercepolska pl

 

 

Dodaj komentarz

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.