RUSZYŁA WYMIANA TORÓW OD WSCHODNIEJ STRONY STACJI

Na stacji kolejowej w Ostródzie wykonawca kontynuuje prace po wschodniej stronie torowiska.

Obecnie wybierane są pozostałości starej nawierzchni torowej. Warto przypomnieć, że modernizacja obejmuje nie tylko wymianę samych szyn, ale też wszystkich warstw znajdujących się pod nimi. Typowy układ toru kolejowego składa się z szyn, podkładów i elementów mocujących, a pod nimi znajduje się podsypka tłuczniowa, warstwa ochronna z kruszywa drobniejszej frakcji oraz warstwa mrozoochronna i filtracyjna, która oddziela torowisko od gruntu.

Od maja do początku sierpnia trwały prace bliżej dworca. Wtedy to zamknięto na około sześć tygodni przejazd między ulicami Słowackiego i 11 Listopada.

W kolejnych tygodniach wykonawca będzie przesuwał się z robotami w stronę centrum Ostródy. Wówczas należy spodziewać się czasowego zamknięcia przejazdu kolejowego pomiędzy ulicami Mickiewicza i Czarnieckiego.

1 comments

Dawny peron 2 (obecnie 1) przesunieto na zachod, rownolegle do dawnego peronu 3 (obecnie 2), powstalo miejsce miedzy ul. Sowinskiego a rondem przy Pienieznego, gdzie moglby powstac nowy przejazd drogowy przez tory.

Dodaj komentarz

*

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.