Burmistrz ogłosił nabór do Staży Miejskiej. Co ciekawe aplikować może niemal każdy.
Burmistrz Miasta Ostródy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – Aplikant Straży Miejskiej.
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miejski w Ostródzie – Komenda Straży Miejskiej
14 – 100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24.
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wiek – ukończone 21 lat życia,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) wykształcenie co najmniej średnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
g) niekaralność (art. 24, pkt. 7 ustawy o strażach gminnych),
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) działalność społeczna,
b) znajomość technik samoobrony,
c) inne kursy i szkolenia przydatne na stanowisku funkcjonariusza straży miejskiej,
d) obsługa komputera w środowisku Windows,
e) prawo jazdy kat. B,
f) ukończone szkolenie podstawowe strażników miejskich.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zakresu działania aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie ochrony ładu i porządku publicznego wynikających z ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997 r., oraz z innych aktów wykonawczych w tym aktów prawa miejscowego.