O ŁUKCIE USŁYSZAŁ CAŁY KRAJ – DOBRO TO NAJLEPSZY MARKETING

Drodzy czytelnicy, pamiętacie może informację dotyczącą przekazania kilkuset par obuwia dla powodzian przez anonimowego darczyńcę? Po kilkunastu dniach okazało się, że ta informacja rozprzestrzeniła się bardzo szeroko – dotarła do wszystkich zakątków Polski.

Był 20 września, machina pomocowa dla powodzian ze strony zwykłych ludzi zaczynała się rozpędzać. Tego dnia Strażacy Ochotnicy z Łukty poinformowali o niezwykłym darze, który trafił do punktu zbiorczego w ich remizie – anonimowy darczyńca przekazał… 650 par butów ludziom cierpiącym z powodu powodzi. My przekazaliśmy tę informację dalej – do Was.

Stało się jednak inaczej – poinformowaliśmy nie tylko Was, ale być może i cały kraj. Opublikowana informacja szybko trafiła do niezliczonej liczby użytkowników Facebooka, dotarła do każdego zakątka Polski i wielu rodaków za granicą. Z przyczyn biznesowych nie podamy, do ilu dokładnie użytkowników trafiła ta informacja… Ale zdradzimy, że liczba odbiorców miała sześć zer.

Nie piszemy o tym, żeby się pochwalić. Raczej dostrzegliśmy w tym pewne przesłanie, uniwersalną prawdę – ludzie pragną być informowani o przejawach dobra, życzliwości, zrozumienia. Żyjemy w czasach, kiedy informacyjne tsunami negatywnych treści próbuje złamać ducha społeczeństwa. Piękny akt dobroci anonimowego darczyńcy pokazał nam wszystkim, że wciąż jest miejsce na zwyczajne, ludzkie zachowania i że potrafią się one przebić. Nie ma lepszego marketingu niż dobro – towar ekskluzywny w dzisiejszych czasach.

 

 

Dodaj komentarz

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.