OSTRÓDA: REMONT STACJI PKP TRWA

PKP PLK podaje, że trwające prace obejmują przygotowanie terenu pod nową infrastrukturę kolejową i perony, które będą bardziej dostępne dla podróżnych dzięki tunelowi podziemnemu z windami.

Stacja zostanie przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością, a modernizacja torów, rozjazdów, sieci trakcyjnej oraz systemów sterowania ruchem kolejowym pozwoli na sprawniejsze prowadzenie ruchu na stacji. Zmodernizowana i wzmocniona konstrukcja mostu nad rzeką Drwęcą przyczyni się do płynniejszego ruchu pociągów, a po zakończeniu prac stacja będzie mogła obsługiwać składy towarowe o długości 750 metrów, co umożliwi przewóz większych ładunków.

Koszt to ponad 5 mln zł, z czego wkład miasta wyniósł 1,5 mln zł.

Dotychczas zmodernizowano stacje i przystanki na trasie Olsztyn – Iława, w tym Rudzienice, Samborowo, Stare Jabłonki, Naterki i Biesal.

Dodaj komentarz

*

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.