ZA POMOCĄ APLIKACJI MOBILNEJ – MOŻESZ ZGŁOSIĆ PROBLEM ZWIĄZANY Z INFRASTRUKTURĄ MIEJSKĄ

Od niedawna w ramach realizowanego projektu „Urządzenie strefy aktywności rodzinnej w Ostródzie” mieszkańcy Ostródy za pomocą aplikacji mobilnej „Ostróda – zgłoś problem” mogą zgłaszać rożnego rodzaju usterki i rzeczy do naprawienia w infrastrukturze publicznej.

Dzięki niej zdecydowanie skraca się czas naprawienia zgłoszonej usterki. Aplikacja umożliwia również zgłaszanie rzeczy, które nam się w mieście podobają (w kategorii INNE/INNY PROBLEM). Będzie to informacja dla urzędników, jakie rozwiązania należy częściej stosować. Okazuje się, że podobne aplikacje z powodzeniem działają w innych (nawet w największych) miastach w Polsce. Działają i cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Np. w Katowicach w ciągu ostatniego roku wpłynęło około 8 tys. zgłoszeń. Jak mówią władze Katowic, dzięki aplikacji poprawił się kontakt z mieszkańcami, którzy swoimi zgłoszeniami czują się odpowiedzialni za miasto. Aplikację można pobrać ze sklepów Play (system Android) oraz App Store (system iOS). W przypadku niejasności związanych z działaniem aplikacji zachęcamy do zapoznaniem się z instrukcją obsługi.

Widzisz problem z infrastrukturą w mieście? Zgłoś go i przyspiesz naszą reakcję. Razem dbajmy o Ostródę.

Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

źródło: Miasto Ostróda

Dodaj komentarz

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.